Sa 30 godina iskustva, bili smo predvodnici privatnim železničkim preduzećima u Srbiji i efikasno smo učestvovali u liberalizaciji i otvaranju srpskog železničkog tržišta.
Stojan Petković je osnovao Kombinovani prevoz. Namera je bila da se fokusiramo na intermodalni transport.
Uvodimo špediciju sa uslugom carinjenja i konsolidujemo više od 100 transportnih jedinica isporučenih širom sveta.
Prva lokomotiva kupljena iz Češke Republike, bila je dizel hidraulična manevarska mašina br. 710.622-2.
Potpisan ugovor sa "ŽTP Beograd" d.o.o. o zakupu 3 ranžirne lokomotive tip 710.
Potpisan ugovor o zakupu 3 lokomotive sa vozačkim i manevarskim osobljem sa "U.S Steel Serbia" d.o.o. Vozni park je povećan na 10 čeških dizel lokomotiva - 5 tip 710, 4 tip 740 i 1 tip 720.
Prva kompanija u Srbiji koja je od Direkcije za železnice dobila „Dozvolu za prevoz robe“ i „Sertifikat o bezbednosti“. KP odlazi u inostranstvo - lokomotive iznajmljujemo firmama konstruktora pruga u Crnoj Gori i Bosni.
Potpisan ugovor za autsorsing kompletnih železničkih usluga na industrijskom koloseku sa „FIAT Automobili Srbija“ d.o.o. Kragujevac.
12. juna 2016. godine na mreži Železnica Srbije saobraćao je prvi „privatni“ voz – bila je to solo lokomotiva KP od Kragujevca do Lapova i nazad. Vozni park dostigao broj od 13 čeških dizel električnih lokomotiva - 3 kom tip 720, 3 kom tip 770 i 7 kom tip 740.
Prva srpska električna lokomotiva br. 441.513 je uveden u rad. Usluge transporta proširene su na sve zemlje u okruženju. Broj zaposlenih premašio je 100.
ELL Siemens Vectron električna lokomotiva br. 193 278 uzeta je pod zakup od ENNA Trans Croatia. Uvedena interoperabilnost između Srbije i Hrvatske sa ENNA Trans - jedna lokomotiva za jedan voz na graničnom prelazu. Prevezeno 1.846 vozova se nešto manje od milion neto tona robe na železičkoj mreži Srbije.
Broj lokomotiva
Transportovano
neto tona
Broj neto tona km
Broj bruto tona km